Od czego zależy cena firmowych długopisów?
Każdy przedsiębiorca zastanawiający się nad kupnem długopisów firmowych musi wziąć pod uwagę kilka czynników, które wpływają na koszt zamówienia. Cena takich spersonalizowanych akcesoriów biurowych zależy między innymi od:
-
Jakości wykonania – typu długopisów oraz rodzaju ich obudowy (metalowa, z tworzyw sztucznych, z materiałów biodegradowalnych).
-
Funkcjonalności – rodzaju elementu piszczącego i wkładu, spodziewanego czasu użytkowania oraz wydajności.
-
Metody znakowania obudowy – sitodruk na okrągło, nadruk brokatem, tampondruk czy grawerowanie laserowe.
-
Liczby zamówionych sztuk – dystrybutorzy długopisów zapewniają liczne rabaty przy większych zamówieniach bądź tych realizowanych cyklicznie.
-
Jednostkowej ceny danego typu długopisu – zwykle najtańsze są plastikowe długopisy reklamowe, a droższe np. te metalowe i ekologiczne.
-
Złożoności wzoru na obudowie – zakres znakowania może wpłynąć na cenę długopisów.
-
Ceny wysyłki – w niektórych przypadkach do zamówienia doliczyć należy koszt obsługi kurierskiej.
Modele długopisów reklamowych – poznaj koszty
Jednym z najważniejszych czynników wpływających na koszt długopisów reklamowych, jest ich model. Na co warto zatem zwrócić uwagę? Przede wszystkim istotny jest rodzaj obudowy. Tańsze długopisy firmowe to te plastikowe np. długopisy BIC. Droższymi modelami oczywiście są te z korpusami metalowymi. Przykładem są długopisy Waterman, zwane inaczej piórami kulkowymi. Wspomnieć należy także o modelach z obudowami wykonanymi z materiałów biodegradowalnych. Długopisy ekologiczne – długopisy drewniane, długopisy bambusowe, długopisy papierowe – na ogół są droższe od odpowiedników plastikowych, ale tańsze od tych wyprodukowanych z aluminium.
Warto wiedzieć! Cena jednostkowa długopisów waha się od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych. Przy zamówieniach powyżej 100 sztuk liczyć można jednak na jej obniżenie nawet o kilkadziesiąt procent! Takie okazyjne ceny proponuje sklep online długopisy24.pl – zapewnia on szeroki asortyment i błyskawiczną realizację zleceń!
Długopisy z nadrukami i ich ceny
Nie tylko typ długopisu wpływa na koszt realizacji zamówienia – szczególną uwagę zwrócić warto także na metodę znakowania. Najdroższą techniką, ale wykorzystywaną głównie w przypadku długopisów metalowych, jest oczywiście grawerowanie laserowe. Umożliwia ono przygotowywanie bardzo szczegółowych grawerunków. Tym samym klienci wybierać mogą dowolne wzory, w tym logotypy, dane kontaktowe firmy i slogany. Grawerowanie laserowe gwarantuje również 100% trwałość. Równie trwałe jest także znakowanie brokatem, z którego chętnie korzystają podmioty z szeroko rozumianej branży beauty. Nadruk brokatowy rzuca się w oczy nie tylko efektem mienienia się, ale także nietuzinkową kolorystyką czy możliwością stworzenia wypukłego logo. Podobnie jak w przypadku grawerowania laserowego zapłacimy za takie długopisy więcej niż w przypadku alternatywnych metod. Które z nich są najtańsze?
Najniższe koszty personalizacji długopisów, czyli tworzenia na nich logotypów, oferowane są w przypadku dwóch stosunkowo uniwersalnych w zastosowaniu technik znakowania. Mowa o tampondruku oraz sitodruku na okrągło. W ich przypadku długopisy reklamowe zyskują szaty graficznej dzięki specjalnym farbom. Wyróżniają się one swoją odpornością na warunki zewnętrzne, a więc nie trzeba obawiać się zanikania wybranego wzoru czy utraty intensywności jego kolorów. Tampondruk i sitodruk na okrągło to metody idealne do znakowania reklamowych długopisów plastikowych!
Podsumowanie
W zależności od modelu długopisu reklamowego – materiału jego obudowy – oraz wybranej techniki znakowania, 1000 spersonalizowanych sztuk może kosztować od kilkuset do około dwóch tysięcy złotych.
Meta title: Firmowe długopisy reklamowe – analiza kosztów w hurcie
Meta desc: Zastanawiasz się nad zamówieniem spersonalizowanych długopisów firmowych z logo swojej marki? Jeśli tak, kliknij link i dowiedz się, ile kosztują one w hurcie!