KSEF a integracja z systemami księgowymi
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to nowoczesne podejście do zarządzania fakturami, dzięki któremu możliwe jest elektroniczne wystawianie, przechowywanie i udostępnianie faktur ustrukturyzowanych w formie pliku elektronicznego (xml). KSeF daje możliwość generowania faktur poprzez indywidualne konto w systemie lub za pomocą zintegrowanych systemów finansowo-księgowych, takich jak SaldeoSMART.
Zalety rejestrowania czasu pracy w firmie za pomocą programu online.
Rejestracja czasu pracy pracowników jest kluczowym elementem efektywnego zarządzania firmą. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wykorzystanie programów online do rejestrowania czasu pracy, a zalet tego rozwiązania jest wiele. Dzięki takiemu narzędziu przełożeni mogą skuteczniej monitorować czas przepracowany przez pracowników, a pracownicy mają możliwość łatwego i precyzyjnego rejestrowania swoich godzin pracy.