Pożyczki dla zadłużonych - przegląd i ważne informacje
Pożyczki dla zadłużonych stanowią specyficzny segment rynku finansowego, który kierowany jest do osób mających problemy z regulowaniem swoich zobowiązań. W wielu przypadkach taki produkt finansowy może okazać się ratunkiem dla tych, którzy stracili płynność finansową, ale także może stać się pułapką prowadzącą do jeszcze większego zadłużenia. Aby dokonać świadomego wyboru, warto zgłębić temat pożyczek dla zadłużonych.
Jak zoptymalizować koszty call center?
Dla każdego biznesu kluczowym celem jest zmniejszenie wydatków i jednoczesne poprawienie jakości oraz zapewnienie ciągłości działania. Dotyczy to również centrów kontaktowych, niezależnie od tego, czy korzystasz z oprogramowania centrali telefonicznej w siedzibie firmy, czy z rozwiązania call center cloud.
Wydatki na call center różnią się w zależności od stosowanego rozwiązania - ze względu na różnice w kosztach utrzymania i technologii. Ale każdy mądry kierownik powinien skupić się na redukcji kosztów call center.
Pamiętaj, że nie potrzebujesz skomplikowanej strategii transformacji biznesowej, aby osiągnąć oszczędności kosztów call center - potrzebujesz tylko odpowiednich narzędzi i rozwiązań, o których opowiemy poniżej.
Jak zmniejszyć koszty call center bez utraty jakości?
Po pierwsze, powinieneś wybrać rozwiązanie VoIP, aby zmniejszyć koszt call center dzięki redukcji kosztów utrzymania i technologii w porównaniu do tradycyjnej telefonicznej. Teraz przejdźmy do innych istotnych funkcji, które pomogą Ci zmniejszyć koszty call center.
Redukcja rotacji agentów
Według niektórych badań koszt rotacji jednego agenta wynosi od 3 000 do 10 000 USD. Według badań przeprowadzonych przez Cornell University, zastąpienie jednego pracownika obsługi klienta kosztuje niemal 16% jego rocznego wynagrodzenia. Średnie roczne wynagrodzenie agentów centrów kontaktowych w USA wynosi prawie 37 000 USD, więc koszt zastąpienia jednego członka zespołu to 5 920 USD. Aby zmniejszyć ogólny koszt call center, wprowadź jakościowe procesy rekrutacji i szkolenia dla swoich pracowników.
Poprawa rozwiązania przy pierwszym kontakcie
Jednym z najłatwiejszych sposobów na zmniejszenie kosztów call center jest monitorowanie rozwiązania przy pierwszym kontakcie. Jeśli Twoi pracownicy mogą rozwiązać problemy klientów podczas pierwszego kontaktu, zmniejszysz koszt call center pod względem niższego średniego kosztu na połączenie oraz obniżenia kosztów operacyjnych poprzez zmniejszenie wydatków na wynagrodzenia.