Reklamy drukowane i nie tylko
Wśród najpopularniejszych form drukowanej reklamy można znaleźć wszelkiej maści katalogi, foldery czy ulotki reklamowe. Wybór papieru jest dowolny, lecz zdecydowana większość zamawiających decyduje się na wybór śliskiego i połyskującego papieru. Ten też może mieć różną gramaturę. Agencje reklamowe najczęściej w swojej ofercie posiadają przygotowanie projektu oraz jego wydruk (opcja tańsza niż wybór jednego z rozwiązań). Dzieje się tak ze względu na to, iż przygotowanie właściwego projektu (wymiary i proporcje) wymaga znajomości specyfiki sprzętu, na którym będzie drukowany.
Coraz częściej firmy decydują się na wydruk kalendarzy. Ciekawym przykładem jest duża firma handlująca częściami samochodowymi. Głównymi odbiorcami są warsztaty naprawcze, rzadziej klienci indywidualni. Firma jednak postanowiła rozszerzyć swoją działalność o klientów indywidualnych, z tego względu wielu klientom zaczęła rozdawać kalendarze plakatowe, przez co klienci tychże warsztatów widzieli logotyp firmy. W ciągu pół roku wartość sprzedaży produktów dla klientów indywidualnych wzrosła o parę set procent.
Książki i albumy – ta grupa reklam drukowanych też jest swego rodzaju novum. Najczęściej z tej propozycji korzystają samorządy, które różne wydarzenia oraz promocję regionu czy miejscowości wiążą z wydaniem ciekawych i ładnie wykonanych druków zwartych.
Banery i billboardy.
Kampanie z wykorzystaniem reklamy wielkoformatowej czy też nazywanej wielkopowierzchniową, mają swoją specyfikę. Bardzo często ta forma reklamy kojarzona jest z modą czy trendem. Sprawna i skuteczna agencja reklamowa pomoże nie tylko przygotować plakat, ale również zaplanować całą kampanię.
Reklama w sieci
Od kilku lat niezwykle popularne jest pozycjonowanie witryn internetowych po słowach kluczowych. Słowa kluczowe są związane przede wszystkim z ofertą firmy, gdyż właścicielom firm zależy na tym, aby potencjalni klienci mogli znaleźć ofertę firmy właśnie w ten sposób. Internet bardzo szybko wyparł i ograniczył inne formy reklamy (książki telefoniczne czy lokalną prasę oraz radio).
Tak naprawdę profesjonalna agencja reklamowa będzie w stanie poradzić sobie z każdą formą promocji firmy. Dlatego też oferta firm zajmujących się reklamą lub marketingiem jest tak szeroka.